startups

OK. Je hebt een technologische innovatie. En je hebt een schaalbaar business model gevonden. Mooi. Nu de wereld veroveren. Een beetje startup heeft toch minimaal de doelstelling om de gevestigde orde te doen wankelen!

Vaak heb jij je handen echter vol aan allerlei andere zaken. Hoe blijft de technologie onderscheidend? Hoe vind ik funding? Hoe ga ik om met mijn cashflow? Gevolg: de marketing en sales worden vaak vergeten. De trage salescurve in de eerste jaren is niet voor niets de grootste uitdaging voor de gemiddelde startup (Bain & Co, 2017).

Ik help je deze salescurve te versnellen. Hierbij ga ik letterlijk samen door het vuur voor je. Ik stap namelijk alleen in als ik het heilige geloof heb dat we de wereld kunnen veroveren. Oftewel de basisprincipes (mijn 4 P’s) moeten kloppen. In dat geval ruil ik graag mijn tijd met je. Mijn tijd voor een stukje van de wereld die we samen gaan veroveren 🙂 !