customers

depositphotos_115204284-stockillustratie-engelse-vlag-pictogram-ontwerp

Waar ik ontzettend trots op ben

Klanten

Van Philips, Remeha, Grohe, Gibson Brands, Keesing Media Group/Telegraaf Media Group, Schouten & Nelissen en Red Bull. Tot Kega en bijvoorbeeld de stichting Digital Playground…

Het commercieel spel staat bij mij centraal. Ik werk daarom “brancheoverstijgend”. Dit betekent dat ik mijn expertise inzet binnen diverse branches en voor verschillende opdrachtgevers.

Een aantal wapenfeiten:

  • P&L verantwoordelijk voor online sales (via trade partners) voor meerdere multinationals.
  • Go-to-market strategie én executie voor diverse nieuwe (digital) producten
  • Channelmanagement voor diverse multinationals
  • Inrichten en leiden nieuwe commerciële afdeling (productmanagement)
  • NPD en productlanceringen
  • Opzetten en implementeren B2B strategie met ruim 1 mln additionele omzet
  • Opzetten contactstrategie afdeling verkoop
  • Meerdere verander plannen op basis van ‘assessment’ van diverse commerciële afdelingen
  • Circa 25 (internationale) consultancy trajecten voor A-merken

Ik ben niet bang voor een uitdaging!

Met ambitieuze bedrijven en organisaties aan de weg timmeren, creatief zijn, verschil maken, resultaat boeken…. Dat is wat mij drijft.

Ervaring binnen de branche kan van belang zijn. Ik geloof er echter in dat vakkennis, energie en een frisse kijk op zaken in veel gevallen meer waarde toevoegen.

Challenge me!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s